קידום אורגני וממומן בגוגל שמייצר לעסק שלך לקוחות חדשים כל יום!
מנוע החיפוש גוגל הוא שער הכניסה של רוב הגולשים לאתר או לעמוד הנחיתה שלך. לכן, בעלי אתרים רבים מנסים להתקדם בתוצאות החיפוש במגוון רחב של ביטויים, שיניבו תנועת גולשים לאתר העסקי שלהם. אולם יש רק 10 מקומות בעמוד הראשון של תוצאות החיפוש ואילו רק המקומות הראשונים באותה הרשימה זוכים לנתח משמעותי מנפח החיפוש.
אז מה עושים כדי להתקדם מעל המתחרים? ובכן, בדיוק לשם כך קיימת האפשרות של הקמת וניהול קמפיין דיגיטלי בגוגל.
מיקום טוב בגוגל הוא, בדרך כלל, משאת נפשם של בעלי עסקים המפעילים אתר אינטרנט. וכפי שהזכרנו, משם מגיעה רוב התנועה. אך האמת היא שזו לא הסיבה היחידה לרצון להופיע במיקום אטרקטיבי במנוע החיפוש המוביל בעולם.
הלקוחות שלך מחפשים אותך במילים שלהם
הנדבך הנוסף של הצלחתם של העסקים שהשתלבו במיקומים טובים הוא הנתיב אותו עוברים הגולשים טרם הם נחשפים לאתר: הגולשים כותבים, במילים שלהם, את הדבר בו הם מעוניינים. לדוגמה, כאשר בעל עסק מחפש "קמפיין דיגיטלי בגוגל", אפשר להניח בביטחון די מוחלט שאותו בעל עסק רוצה להקים קמפיין כזה, או לפחות לבחון את הכדאיות של המהלך.
כלומר, הישענות על רצון הלקוח, כפי שהוא מביע אותו, מאפשר לבעלי עסקים לקבל פניות מלקוחות שממוקדים בצורך שלהם ויודעים מה הם מחפשים – כך שהם הרבה יותר פוטנציאליים להפוך מגולשים מתעניינים >> ללקוחות משלמים בפועל.
חיפשתי את השירות או המוצר שלך בגוגל – ומצאתי את המתחרה שלך
מנועי החיפוש השונים, וגוגל בראשם, מתפתחים ומבצעים לאורך השנים שינויים באלגוריתמים שלהם, ומה שהיה נכון לעשות אתמול – לא בטוח שיהיה נכון לעשות היום. אך למרבה המזל, ביכולתנו לדלג לחלוטין מעל כמעט כל הקריטריונים הללו ולהקים קמפיין דיגיטלי בגוגל, שיציג את האתר שלנו במיקום אטרקטיבי מאוד ובתקציב מוגדר – אשר מנוצל בהתאם להגדרות של מנהל הקמפיין.
גוגל מספק למנהלי קמפיינים מקצועיים מגוון רחב של כלים, אשר בשימוש נכון מאפשרים להם לנצל את התקציב בצורה המוצלחת ביותר עבורך, המפרסם. לכן, אולי נתקלת לאחרונה במתחרים שלך במקומות הראשונים של תוצאות החיפוש בגוגל, הודות לקמפיין דיגיטלי מקצועי שהם מנהלים. ואם לא, אז זו רק שאלה של זמן עד שהם יופיעו שם, מעל האתר שלך.